Shop Mobile More Submit  Join Login
If Looks Could Kill... by LuckyForSome If Looks Could Kill... by LuckyForSome
... I'd probably be dead by now

so i went to :iconrolingdice:'s house yesterday and took Eric with me, this is the result....not anything special but i felt like uploading something X3

I'm currently waiting patiently for some clothes for my boys and a new wig for Eric to arrive, this ones getting a bit worn >.<

--------

Eric - MD Ryu
Add a Comment:
 
:iconlauritad:
lauritad Featured By Owner Oct 1, 2013
awesome looking guy
can you tell me from where did you get his wig ?
Reply
:iconbjdgirl:
BJDGirl Featured By Owner Apr 20, 2012   Artist
I'm getting irritable waiting for my doll still,lol!
Hate waiting.
But cant wait to see te new clothes you get!
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 21, 2012  Hobbyist Photographer
waiting is the worst >.< but soooo worth it in the end :D
Reply
:icontalonsasylum:
TalonsAsylum Featured By Owner Apr 20, 2012
Looks like a "If you only knew what I was thinking" grin lol
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 21, 2012  Hobbyist Photographer
hahaha totally! hes probably picturing different ways of making me suffer XD
Reply
:icontalonsasylum:
TalonsAsylum Featured By Owner Apr 22, 2012
lol I'd be sleeping with the light on if I was you lol XD
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!! :dd i love the butterfly!!!!!!!! :DDD
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Photographer
THANK YOU!!! :hug:
haha it belongs to a friend of mine
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yourr soo welcome :DDD
its very pretty!!!!!!!!!!!!! :D
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist General Artist
Ahaha yup. I don't think he appreciates the butterfly being there XD
Imma getting clothes for my dollies too soon! And friend letting me borrow her DSLR 8D!!
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Photographer
nope he definitely does not...... but hes gonna have to deal with it!!!! XD
yayay doll clothes X3
omg dslr!!!! thats awesome :D
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist General Artist
Ahaha poor bugger XD
Yay for doll clothes indeed 8D
YOSH 8D Hopefully she'll give me it tomorrow
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 21, 2012  Hobbyist Photographer
cant wait for photos :squee: hopefully she gives it to you soon
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Apr 21, 2012  Hobbyist General Artist
Ahahaha she says her dad borrow it without permission while she was visiting their's last so it's at theres. But they're gonna bring it down with them so should be able to borrow it in the next few weeks. Just my luck eh?
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist Photographer
damn.... oh well! patience my dear :D
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist General Artist
Ahaha we shall seee XD;
Reply
:iconihatedollz:
ihatedollz Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist General Artist
Arrrgghhh, the colors are like an orgasm!
So beautiful!
I love it!
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Photographer
lol i just noticed all the colour clash XD
thank you hun <3
Reply
:iconlizgrebel:
Lizgrebel Featured By Owner Apr 19, 2012
Adorable ^^
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Photographer
:giggle: thank you
Reply
:iconrolingdice:
RolingDice Featured By Owner Apr 19, 2012  Student General Artist
YaY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE LOVE LOVE. He looks gay but hay!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehehehehe it rhymes.
:happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce:
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Photographer
hehehehehehe! thanks!
its not like he cares if he looks gay anyway XD
Reply
:iconrolingdice:
RolingDice Featured By Owner Apr 19, 2012  Student General Artist
Hehehehe well, true that!!!!!!!! :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 19, 2012
Image Size
10.0 MB
Resolution
3407×5110
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,914
Favourites
103 (who?)
Comments
23

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 550D
Shutter Speed
1/664 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
60 mm
ISO Speed
1250
Date Taken
Apr 18, 2012, 2:38:04 PM
Software
Adobe Photoshop CS5 Macintosh
Sensor Size
15mm
×