Shop Mobile More Submit  Join Login
The Chains That Bind Us by LuckyForSome The Chains That Bind Us by LuckyForSome
Yay!! for finally decent lighting!
It took at least 20 photos for me to get the ones that worked best for what i wanted......... it took all morning -_____-
Trying to concentrate while my mum is discussing with my grandmother on how a tall fence would look in the yard isn't easy

colourful bb is colourful X3

and i know i haven't been taking photos of Ruben lately but hes in desperate need of restringing, he doesn't pose almost at all, and i just haven't got the time, so my poor little ginger is gonna have to wait a while :(

-------------

Eric- MD Ryu
Add a Comment:
 
:iconwolf-y:
Wolf-y Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wooow! Stylish! ^^
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:o hai der sexyman ;DDDD
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Photographer
hey dere sexy yourself ;P
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
xDDDDDDDDDD tee heee *blush* ;D
Reply
:iconsupersweetstock:
SuperSweetStock Featured By Owner Dec 11, 2011  Professional Interface Designer
why does almost everybody I know think "green hair is strange"
and I'm like "green hair? how coool~:heart:"

I really think this is a beautiful doll and he's got some awesome clothes too!
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Photographer
;3; thanks

yeah i know what you mean, i dyed my hair green over the summer and everyone was like 0.o
Reply
:iconsupersweetstock:
SuperSweetStock Featured By Owner Dec 12, 2011  Professional Interface Designer
Awesome~!!! It takes some courage to dye your hair in such a color, I think.
I never ever dyed my hair... >_<

I always try to be open minded and be myself :D

What color is your hair right now (just wondering)?
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 13, 2011  Hobbyist Photographer
its black now, though its fading and blonde is beginning to show (i bleached it before i dyed it green), i couldnt keep it green while at school

i did it cos i was fed up of my hair colour :D (its naturally brown) and thought it would be an experience, if you wanna do it you should if you don't wanna do it you shouldn't :meow: thats how i always work lol
Reply
:iconsupersweetstock:
SuperSweetStock Featured By Owner Dec 13, 2011  Professional Interface Designer
My natrual hair color isn't really bad and I'm afraid that if I dye my hair that it might damage my hair.
And it's really long right now and I want to keep it that way ^.^
My natrual color is light blonde but if I would dye my hair it would be light pink or silver.

If I ever save up enough money too buy a doll, it's probably gonna have some odd colored hair too.
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 14, 2011  Hobbyist Photographer
my hair used to be down to my waist, then i cut it all off, in the summer it was a mohawk and now its grown out a bit but its still above my ears XD

what doll are you thinking of getting?
Reply
:iconsupersweetstock:
SuperSweetStock Featured By Owner Dec 14, 2011  Professional Interface Designer
Must be quite something to cut of so much hair? :iconwowplz:

I have no clue what kind of doll I should get... :O
But the first thing to do is save a few hundreds of €...
And I don't know a very good shop to look for a doll (you maybe...?)

I don't even know if I want a male or a female.
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 18, 2011  Hobbyist Photographer
yeah i guess it was XD

saving money and waiting are the two things you always seem to do in this hobby
start with the more well-known companies volks, luts, iplehouse, fairyland, look around deviantart for owner photos before you make a choice, dont worry about the 'boy or girl' issue when you fall in love with a mold it wont matter also research, research, research, you must do a lot before you purchase a bjd, how to do faceups, where to buy clothes, quality, what harms a doll and what doesn't........ good luck with getting one :3
Reply
(1 Reply)
:icontalonsasylum:
TalonsAsylum Featured By Owner Dec 11, 2011
I love that pose! And the "croping" cause I don't know what else to call it lol
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Photographer
haha thanks <3
i just took two separate photos and put them together and edited them, i don't think theres a name for it XD
Reply
:icontalonsasylum:
TalonsAsylum Featured By Owner Dec 12, 2011
lol Well whatever people wanna call it it looks great! lol :3
Reply
:iconjiana1:
Jiana1 Featured By Owner Dec 11, 2011
I am in love with his clothing and piercings!!! Amazing!!
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 12, 2011  Hobbyist Photographer
thank you X3
Reply
:iconihatedollz:
ihatedollz Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist General Artist
im in complete awe of how realistic his faceup is! :)
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Photographer
thank you muffin :hug: i feel all happy now
i actually added to it recently though the changes arent obvious
Reply
:iconihatedollz:
ihatedollz Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist General Artist
Your welcome!!
Good you should be happy with your BJD's

True artist intention, is that the artist has something perfect and a masterpiece in there head..and they create something, even if its better than what was in the head, it is still not good enough becuase its not what you saw in your head...
It is just life, and with it, another human humiliation.
Reply
:iconluckyforsome:
LuckyForSome Featured By Owner Dec 13, 2011  Hobbyist Photographer
i never thought of it that way but now that you mention it, it makes sense :P
Reply
:iconihatedollz:
ihatedollz Featured By Owner Dec 13, 2011  Hobbyist General Artist
it is true..sadly our brain likes to deceive :)

Its a normal human thing to compare..but its had to break out of it!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 7308 × 5448




Details

Submitted on
December 11, 2011
Image Size
21.8 MB
Resolution
7308×5448
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,283
Favourites
78 (who?)
Comments
24
Downloads
29
×